Angela Schuitemaker-Loiaconi is de oprichter en eigenaar van Mizola Office Professional.
Met jarenlange werkervaring bij overheid (Inspectie Leefomgeving & Transport en Rijkswaterstaat), zorginstellingen en bedrijfsleven in de functie van (directie)secretaresse, adviseur informatiemanagement, management assistente,
office manager, functioneel leidinggevende en projectondersteuner staat Mizola Office Professional ter beschikking voor alle ondernemers en organisaties die zich wil richten op de core
business.
Alle denkbare secretariële werkzaamheden kunnen door ons worden uitgevoerd in een vooraf afgesproken tijdsbestek, zowel op
locatie of vanuit ons kantoor tegen een vooraf afgesproken prijs. Zo staat u nooit voor verrassingen.
Voor een offerte op maat kunt u contact opnemen middels onderstaande contactgegevens of door een bericht achter te laten
via de button 'contact'.
U kunt veel enthousiasme verwachten met een korte inwerkperiode. Kleine of grote klussen niets is ons te gek.
Email: info@mizola.nl
Tel: 06-23474753